W naszej własnej fabryce kompozytów wysokiej klasy, surowe włókno węglowe oraz unikatowa żywica są używane do produkcji wysokiej jakości ramy. Ręcznie wykonana konstrukcja monocoque jest niezwykle lekka, sztywna i uniwersalna.
Więcej skoku, więcej frajdy. Od trudnych tras enduro po misje wśród bezdroży na stromych i wyboistych singlach, nowy kompozytowy 29er stworzono na bazie platformy Trance 29 z podrasowanym zawieszeniem i regulowaną geometrią ramy.
Nowa maszyna w serii Trance posiada zawieszenie o większym skoku dla dodatkowej kontroli na najbardziej wymagających szlakach. W pełni kompozytowa rama jest przeznaczona dla 135 mm skoku z tyłu i 150 mm z przodu. Tylne zawieszenie Maestro ma dwustopniowo regulowany łącznik zawieszenia z kompozytu Advanced Forged Composite oraz mocowanie trunnion. Łącznik zawieszenia wyposażony we flip chip umożliwia zmianę geometrii ramy do własnego stylu jazdy i terenu. Aby dostosować rower, można wybrać bardziej stromy lub łagodniejszy kąt główki ramy (66,2 lub 65,5 stopnia) oraz kąt rury podsiodłowej (77,9 lub 77,2 stopnia), co skutkuje obniżeniem suportu o 30 mm lub 40 mm. Całość opiera się na 29-calowych kołach dla dodatkowej stabilności w wymagającym terenie.
Główne korzyści
PEWNOŚĆ I KONTROLA 29ERA
Zawieszenie Maestro zoptymalizowane do kół 29-calowych ze skokiem przednim 135 mm i tylnym 150 mm płynnie i pewnie przetacza się po nierównościach, ułatwiając utrzymywanie prędkości na technicznych podjazdach i gwarantując bezpieczeństwo na szybkich, wymagających singlowych. Dodatkowo pomaga w tym zwiększony prześwit na opony do 2,5 cala.
W PEŁNI KOMPOZYTOWA KONSTRUKCJA
Rama i tylny wahacz są wykonane z autorskiego materiału z wysokiej jakości włóknami węglowymi i żywicą. Ręcznie wykonana konstrukcja monocoque jest lekka, sztywna i uniwersalna.
REGULOWANA GEOMETRIA RAMY
Flip chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu, dla uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Można wybrać pozycję niską (kąty główki ramy/rury podsiodłowej 65,5/77,2 i 40 mm obniżenia suportu) do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką (kąty 66,2/77,9 i 30 mm obniżenia suportu) na wolniejsze i ciaśniejsze single.